نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
یوونتوس تا چه موقع مذاکره خواهد کرد ؟

یوونتوس تا چه موقع مذاکره خواهد کرد ؟

هر روزی خبری جدید در رابطه با انتقال پل پوگبا ستاره ی فرانسوی تیم یوونتوس به باشگاه منچستر یونایتد انگلیس شنیده می شود و یک منبع این موضوع را تایید می کند و منبع دیگری آن را رد می کند و همه از این اخبار خسته شده اند و در انتظار پایان این موضوع هستند.

 

ساعاتی پیش رایولا مدیر نقل و انتقالات پوگبا مدعی شد که هنوز توافقی حاصل نشده و همه ی صحبت ها شایعه می باشد اما این حرف نیز باعث نشد تا شایعات در مورد انتقال پوگبا کمتر از گذشته شود و هنوز حجم این شایعات در بالاترین سطح خود قرار دارد.

 

در ادامه، منابع انگلیسی اعلام کردند که توافقات اصلی میان دو باشگاه صورت گرفته اما در مورد جزئیات به مشکل خورده اند و در حال بررسی شرایط هستند و در نهایت این بازیکن پیراهن منچستر را بر تن خواهد کرد و مشکل بزرگی بر سر راه دو تیم نیست.

 

ولی یکی از خبرنگاران فرانسوی در این مورد نیز مدعی شده بود که یوونتوس آخرین شرایط فروش پوگبا را در اختیار سران تیم منچستر قرار داده اند و اعلام کرده اند در صورتی حاضر به فروش پوگبا خواهند بود که منچستر این پیشنهاد را قبول کند و در غیر این صورت بازیکن یووه فروشی نیست و دیگر حاضر به ادامه ی مذاکرات نخواهند بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: